هوشمند سازی سایت کامپیوتری

هوشمند سازی مدارس

هوشمند سازی  دبیرستان نیکان

شرکت رایان اندیشه مایا در در راستای هوشمندسازی مدارس ، در پائیز ۹۷ اقدام به راه اندازی سایت کامپیوتری دبیرستان نیکان واقع در منطقه ۲ تهران نمود .طبق بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان شرکت رایان اندیشه مایا و با توجه به نیاز های مدرسه ، تصمیم بر آن شده تا جهت راه اندازی سایت کامپیوتری و صرفه جوئی در هزینه های مدرسه ، به جای استفاده از کامپیوتر ، پروژه مربوطه توسط زیرو کلاینت اجرایی شود .استفاده از ۳۰ عدد زیرو کلاینت ، ۱۵ عدد در کارگاه کامپیوتر و ۱۵ عدد زیرو کلاینت در کلاس های مدرسه جهت رفع نیاز های مدرسه کاملا مناسب بود .

۱۵ عدد زیرو کلاینت بر روی یک عدد کیس با رم ۱۲ و سی پی یو core i5 جهت استفاده در کلاس های دبیرستان کاملا متناسب با نیاز کاربران بود .در هر کلاس یک عدد زیرو کلاینت ، داخل باکس های ساخته شده به همراه موس و کیبورد های بی سیم تعبیه شد .

باکس های تعبیه شده برای زیرو کلاینت

باکس های تعبیه شده برای زیرو کلاینت

 

همچنین استفاده از یک عدد سرور HP G7 برای استفاده در سایت کامپیوتری مدرسه جهت اجرای برنامه های طراحی و گرافیک همچون autocad ، photoshop ، adobe premiere و … کاملا مناسب بود .

سرور HP G7

سرور HP G7

کنترل تمام ۳۰ عدد زیرو کلاینت توسط واحد فناوری دبیرستان و رفع مشکل هر یک از دانش آموزان از راه دور از مزایای استفاده از زیرو کلاینت در دبیرستان می باشد .

همچنین عدم نیاز به پشتیبانی زیاد ، صرفه جوئی در هزینه های راه اندازی سایت کامپیوتری با زیرو کلاینت در مقابل کیس کامپیوتری ، کاهش هزینه های جاری در بلند مدت ، پشتیبانی از تمامی ویندوزهای موجود ، نصب ویندوز و برنامه های موجود بر روی سرور فقط یکبار و …. تنها بخشی از مزایای استفاده از زیرو کلاینت به جای کیس های کامپیوتری می باشد .اجرای پسیو کل مدرسه و کابل کشی آن هم بخشی از پروژه اجرا شده بود . 

هوشمند سازی کلاس

هوشمند سازی کلاس

 

هوشمند سازی سایت کامپیوتری با زیرو کلاینت

هوشمند سازی سایت کامپیوتری با زیرو کلاینت

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *